Patrick McCarthy, vice-preşedinte de vânzări al Microsoft, a
luat o pauză la locul de muncă pentru a crea „apa de colonie Money
pentru EL” şi „apa de parfum Money pentru EA”, o linie de parfumuri
bărbăteşti şi de damă, menite să le ofere celor care le poartă
„mirosul
a un milion de dolari”.
Este prima „escapadă” de acest fel a creatorului şi încă una destul
de originală în această formă, dar McCarthy mărturiseşte ca a fost
inspirat de lecturarea unui
studiu japonez despre intensificarea notabilă
a productivităţii muncii prin pomparea mirosului de bani cu
ajutorul sistemelor de ventilaţie într-o fabrică niponă.
Neiniţiat în tainele esterilor, bărbatul a apelat la un specialist
pe nume Larry Murrison, alias „Nasul” în industria parfumurilor,
graţie
abilităţii lui spectaculoase de a crea noi
arome. McCarthy a plasat astfel comanda, iar Murrison a extras
mirosul de bancnote şi l-a întrodus într-un solvent cu miros rece
si tăios de bani.
Atât versiunea bărbătească a parfumului, cât şi cea pentru doamne
şi domnişoare, fiecare realizată prin îmbogăţirea mirosului de bani
cu arome speficice fiecarui sex, pot fi achiziţionate online pentru
suma de 35 de dolari recipientul. McCarthy consideră această sumă
una mai mult decât decentă, mai ales întrucât, declară el, mirosul
de bani este unul de natură sa ofere încredere de sine şi,
implicit, să împingă spre succes.
Sursa:
AOL
News
Descoperă lumea în care
trăieşti: