Pentru inceput, cercetatorii de la Universitatea din New Mumbai,
India, au incercat sa afle in ce mod influenteaza culoarea unor
pastile alegerile cumparatorilor.
Analizand, in randul unui esantion de 600 de pacienti,
achizitiile de medicamente eliberate fara reteta in mai multe
farmacii din India, oamenii de stiinta au facut cateva observatii
interesante:
Toate aceste observatii arata ca aspectul este un element de
baza al unui anumit medicament, fiind asociat cu anumite perceptii
ale pacientilor, perceptii ce pot influenta nu numai alegerea, ci,
foarte probabil, si efectul medicamentului.
Impresia creata de culoare, deosebirile intre barbati si femei,
precum si cele intre diferitele grupe de varsta, in ceea ce
priveste preferintele legate de infatisarea „doctoriilor”, sunt
factori care, in opinia cercetatorilor, ar trebui luati in
considerare atunci cand se discuta despre forma de prezentare a
unui anumit medicament, in vederea lansarii sale pe piata.
Sursa: Science Daily