Grila de programe TLC va fi alcătuită în condordanta cu
preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze
şi vânzări de publicitate pe acest post.
„Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery
investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe
piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la
specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel,
asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un
conţinut de calitate pentru publicul feminin”, a declarat Phillip
Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa
Centrală.
TLC este un post de divertisment, având ca public ţintă femeile
cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani şi programe bazate pe
realităţile cu care acestea se confruntă în fiecare zi. În urma
cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări
din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile
moderne îndeplinesc roluri foarte diverse şi nu vor să fie
încadrate în simple stereotipuri. Tocmai de aceea TLC oferă
divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe
subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de
imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice
pentru problemele întâlnite zi de zi. TLC găseşte personaje cu
experienţe extraordinare şi prezintă poveştile lor într-un mod
autentic, original şi expresiv. Postul oferă telespectatorilor
programe de divertisment, dar care în acelaşi timp le permit
acestora să descopere lucruri noi şi să îşi lărgească orizonturile.
Mai mult, programele TLC sunt alese în aşa fel încât să fie
atractive şi pentru partenerii femeilor sau pentru întreaga lor
familie, astfel încât aceştia să le poată urmări împreună.
„Suntem încântaţi să putem aduce TLC telespectatorilor din
România. Noul post TV reflectă puterea femeii moderne de a se
adapta în permanenţă la ceea ce-i oferă viaţa, iar programele se
adresează atât femeilor, cât şi partenerilor lor. Sunt convinsă că
telespectatorii vor regăsi deseori frânturi din propria viaţă
reflectate în programele noastre şi vor fi chiar inspiraţi de unele
personaje”, a spus Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria,
Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.
Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC, fac parte
câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional,
care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar
fi:
În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi
pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de
milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10
preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei
(femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de
ani şi între 18 şi 34 de ani).
TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în
Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe
din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii
globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia,
Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este
disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până
în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi
disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane
de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul
pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de
televiziune prin cablu.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care
cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi
Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi
TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery
Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID
Investigation Discovery. TLC va fi inclus în oferta Discovery în
anul 2011.