Campania urmăreşte să-l facă pe cititor să redescopere librăria
ca loc privilegiat de întâlnire cu universul cărţii şi pe librar ca
promotor activ al culturii scrise. Campania îşi propune să
evidenţieze cele mai bune modalităţi de comunicare între editor,
librar şi cititor pentru a susţine o lectură de calitate. Mediator
cultural între editura şi cititor, librarul se adresează direct
cititorului oferindu-i două motive importante pentru a păşi pragul
librăriei sale: reducerea de 20% pentru 20 de succese editoriale
apărute în 2010 la editura Herald şi concursul de eseuri ” Astăzi
cititor, mâine scriitor!” având ca finalitate publicarea eseurilor
câştigătoare într-un volum intitulat „Curajul de a fi tu însuţi”.
Cititorii dornici să afle mai multe informaţii despre concurs se
vor adresa librarului sau vor intra pe site-ul campaniei:
www.teasteptaminlibrarie.ro
CITESTE cine sunt
Cei mai prolifici 10 mari scriitori
romani!