Un sfert de secol de Discovery Channel

17 06. 2010, 13:44

"Inovaţia este elementul care diferenţiază Discovery. Încă de la formarea companiei, Discovery a oferit conţinut revoluţionar pe fiecare platformă, fiind un pionier în domeniul audio-vizualului. De la format digital la HD şi acum 3D, de 25 de ani încoace Discovery îşi propune să educe, să distreze şi să fie diferit. Asta intenţionăm să facem şi în următorii 25 de ani," a comentat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

De atunci şi până în prezent, Discovery a investit anual sute de milioane de dolari în conţinut, pentru a-şi continua misiunea stabilită de fondatorul său John Hendricks, în 1985: satisfacerea curiozităţii. De la Iceberg Alley, primul program difuzat vreodată pe Discovery Channel, până la seriale de referinţă - Vânătorii de mituri, Cum se fabrică, Motociclete americane sau Tehnici esenţiale de supravieţuire - sau programe care au prezentat unele dintre cele mai mari progrese ştiinţifice şi descoperiri istorice ale secolului (Ardi, străbunica omenirii, Tutankamon se dezvăluie, Viaţa creată în laborator, etc), Discovery continuă să dezvolte programe originale, oferind telespectatorilor noi modalităţi de a-şi largi orizonturile şi de a cunoaşte lumea din jurul lor.

Sărbătorind această aniversare, Discovery priveşte în acelaşi timp spre viitor, urmând să lanseze publicului noi provocări în următoarele 12 luni:
• Lansarea primului canal 3D cu emisie non-stop, 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în parteneriat cu Sony şi IMAX.
• TLC, la ora actuală canalul de entertainment cu cea mai rapidă creştere din SUA, va fi lansat pe 75 pieţe din întreaga lume, ajungând în 100 milioane locuinţe până în primăvara lui 2011.
• Lansarea, în SUA, a canalul pentru copii The Hub, un joint venture cu Hasbro
• Lansarea, în SUA, a canalul canalul Oprah Winfrey Network

*

Discovery în România

În România, postul Discovery Channel a început să emită în 1997, urmând ca în anul 2006 compania Discovery să-şi deschidă un birou la Bucureşti. Din anul 2008, odată cu venirea Adei Roseti la Discovery, în poziţia de Channel Manager, postul Discovery Channel are o grilă de programe alcatuită local, în funcţie de preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale românilor.
În 2009, Discovery Channel şi-a crescut cota de piaţă în România cu 33% faţă de anul precedent. Printre programele preferate ale românilor se numără Vânătorii de mituri, Cum se fabrică şi Tehnici esenţiale de supravieţuire.

"Discovery îşi derulează operaţiunile în Romania de 13 ani, bazându-se pe un conţinut de calitate, pe inovaţie şi pe adaptarea la specificul local. Investim foarte mult în înţelegerea publicului nostru şi încurajăm ideile angajaţilor noştri, care ne permit să ne dezvoltăm în permanenţă brand-urile, crescându-ne în acelaşi timp distribuţia," a spus Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Descopera lumea in care traiesti!