Noile ateliere de probă virtuale vor permite producătorului de
modă să lanseze pe piaţă noi modele mult mai repede, să scadă
costurile aferente călătoriilor şi, în acelaşi timp, să reducă
amprenta de carbon. Soluţia tehnică aleasă de Tommy Hilfiger
combină primele ateliere virtuale de probă din lume, dezvoltate de
către companie alături de TANDBERG, parte componentă a sistemelor
de teleprezenţă oferite de Cisco Group, cu alte soluţii din zona de
video-conferinţă şi teleprezenţă, într-o soluţie integrată oferită
de BT (British Telecom).
Atelierele de probă virtuale includ pe lângă soluţiile de
comunicaţii oferite de BT, pe baza tehnologiei Cisco TANDBERG,
echipamente suplimentare de tipul camerelor mobile şi echipamente
cu capacitate de înregistrare folosite de echipele de design din
Amsterdam şi New York pentru a colabora mult mai bine cu zona de
producţie aflată în Hong Kong. Astfel, echipele Tommy Hilfiger au
posibilitatea de a dezvolta fiecare nouă piesă a unei noi colecţii
faţă în faţă, fără a fi nevoite să efectueze zboruri lungi.
„Soluţia aleasă ne va aduce o modalitate virtuală de întâlnire
care salvează simultan timp şi bani. Echipele vor avea
posibilitatea să interacţioneze şi să colaboreze ca şi cum ar fi în
aceeaşi cameră, fapt care ne va face mai agili şi mai competitivi.
Aşteptăm cu interes o comunicare mai bună permanentizată între
entităţile noastre de pe tot globul”, a declarat Fred Gehring, CEO
Tommy Hilfiger Group.
Tommy Hilfiger a implementat până la ora actuală două soluţii
TANDBERG destinate teleprezenţei de tip T3 (în Amsterdam şi New
York), una de teleprezenţă T1 (Tokyo), trei ateliere de probă
virtuale, bazate pe teleprezenţa de tip T1) în Amsterdam, New York
şi Hong Kong, dispozitive destinate video-comunicaţiilor de tip
desktop, infrastructura aferentă acestora (spre exemplu
facilităţile de înregistrare), dar şi software specializat.
„Tommy Hilfiger a fost mereu un trend setter, fapt întârit şi de
abordarea inovatoare asupra designului virtual şi utilizării
soluţiilor de video-conferinţă”, consideră Frederik Halvorsen,
senior vice president TelePresence Technology Group, Cisco.
„Asemenea multor alte companii lidere de piaţă, Tommy Hilfiger a
înţeles faptul că teleprezenţa de calitate poate să ofere companiei
procese mai rapide, mai eficiente şi implict îi poate conferi un
avantaj competitiv specific”.
DESCOPERA LUMEA IN CARE TRAIESTI!