La fel cum pe Facebook si MySpace sunt importanti asa-numitii
„friends” corelati propriului cont, este la fel de raspandita si
practica de a „sterge” in mod elegant un prieten din lista proprie.
Potrivit lui Christine Lindberg, lexicograf al Programului american
al Oxford Dictionary, cuvantul premiat – „unfriend”- este un
neologism destinat sa fie foarte longeviv, capabil sa
„fotografieze” foarte precis dinamicile sociale care s-au impus in
realitatea retelei 2.0.
Alte cuvinte intrate in noua editie a New Oxford Dictionary provin
din tehnologie, precum termenul „hashtag”, care denumeste conventia
de a atribui cuvinte-cheie pentru identificarea si gruparea
evenimentelor si temelor tratate pe Twitter; din economie –
cuvantul „freemium”, model de business „free+premium”, adaptat
vremurilor de criza in care traim si in care sunt furnizate unele
servicii de baza gratuit, dar si o noua vocabula, asa-numita
„funemployed”, de „extractie” economico-sociologica, utilizata
pentru a denumi conditia somerului care, sarac dar fericit, profita
de timpul liber pentru a-si cultiva hobby-urile.
CITESTE SI: