SIVADOC conduce la o gestiune eficienta a documentelor, bazata pe informatii reale, corecte, complete si integrate

04 08. 2008, 14:44

In scopul eficientizarii activitatilor administrative si de productie, Santierul Naval AKER Tulcea a decis implementarea unui sistem informatic specializat pentru managementul documentelor si al fluxurilor de lucru. Solutia solicitata de beneficiar trebuia sa asigure suportul necesar pentru gestionarea unitara atat a documentelor nestructurate, cat si a documentatiei specifice activitatii proprii.
Solutia care a raspuns cel mai bine cerintelor formulate de echipa de management din cadrul Santierului Naval AKER Tulcea s-a dovedit a fi sistemul de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltat de compania SIVECO Romania. Succesul proiectului de implementare s-a datorat in mare parte colaborarii excelente dintre cele doua echipe de proiect, dar si intelegerii in profunzime de catre specialistii SIVECO Romania a specificului de business din cadrul Santierului Naval si a interactiunii structurilor sale organizationale.
„Conceptia ce sta la baza produsului SIVADOC dezvoltat de SIVECO Romania este ca informatia, inregistrata si stocata in orice forma, poate fi regasita si reutilizata, iar aceasta conduce la utilizarea in timp real a informatiilor ca suport in luarea deciziilor. De altfel, SIVADOC a fost, de la bun inceput, proiectat pentru a raspunde cerintelor de a inregistra, stoca, regasi si utiliza in mod electronic informatiile din cadrul companiei. In acest fel, organizatia beneficiara castiga eficienta si, in mod direct, un important avantaj competitiv pe piata”, declara Ionut Arsene, Project Manager, SIVECO Romania.
SIVADOC permite controlul, organizarea, accesul si publicarea documentelor si informatiilor vitale din cadrul Santierului Naval AKER Tulcea intr-un mod rapid, usor si precis. Sistemul asigura utilizatorilor obtinerea de informatii reale, corecte, complete si integrate din activitatea curenta a departamentelor.
 
Implementarea sistemului SIVADOC in cadrul Santierului Naval AKER Tulcea a condus la imbunatatirea unora dintre procedurile proprii de lucru dar si la numeroase alte beneficii, printre care: reducerea timpului necesar regasirii documentelor, gestionarea centralizata a documentelor si fluxurilor de lucru, imbunatatirea colaborarii angajatilor, diseminarea in cadrul companiei a documentelor de interes general, imbunatatirea securitatii prin controlul accesului la documente etc.
 
„Colaborarea foarte buna dintre SIVECO Romania si Santierul Naval AKER Tulcea a rezultat in implementarea cu succes a sistemului de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, cu efecte benefice vizibile in eficientizarea activitatii companiei beneficiare. Suntem increzatori in valoarea acestui proiect, pe care il consideram un caz de succes si un exemplu atât pentru celelalte Santiere Navale, cat si pentru numeroasele companii ce activeaza in sectorul productiv romanesc”, adauga Ionut Arsene.
 
Despre SIVECO Romania
 
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania SA este liderul caselor de software din Romania, asigurand o mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din Romania in tari din Europa, Orientul Mijlociu si spatiul CSI.. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente EAS, Document Management, Business Inteligence, eLearning, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms si eBusiness atat pentru piata locala, cat si pentru cea internationala. De asemenea, compania s-a specializat in executia de proiecte informatice de mare complexitate si amploare.
 
In prezent, solutiile SIVECO sunt utilizate de catre beneficiari internationali din 35 de tari.
SIVECO Romania SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 in lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care il efectueaza si dezvolta parteneriate solide cu cele mai mari companii de software si hardware din lume. Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP) si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).
 
De-a lungul celor 16 ani de existenta, compania a dobandit o solida reputatie internationala. Astfel, SIVECO Romania este prima companie din Romania care a primit Premiul I la World Summit for the Information Society, obtinand un numar record de nominalizari la concursul ICT Prizes organizat anual de catre Consiliul European pentru Stiinte Aplicate, Tehnologie si Inginerie (Euro-CASE). Proiectele sale in domeniul educational au primit aprecierea de "Best Practice" din partea Comisiei Europene si "Honourable Mention" la eEurope Awards for eGovernment, fiind totodata considerate de catre Asociatia Internationala de Project Management (IPMA) printre cele mai importante realizari mondiale in domeniul managementului de proiecte. De curand, aportul adus de SIVECO Romania in implementarea proiectului de informatizare a educatiei din Romania a fost premiat cu European IT Excellence Award 2008, la categoria Independent Software Vendors – Vertical Market.
 
Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.advancedElearning.com.