Skytrax, un site britanic de clasificare şi evaluare în domeniul aviaţiei, consideră Kansai ca fiind cel mai bun aeroport din lume în ceea ce priveşte livrarea bagajelor. „Nu simţim că am făcut ceva special”, a declarat Kenji Takanishi, un reprezentant al aeroportului Kansai, pentru CNN.
În timp ce aeroporturile din Singapore şi Doha concurează pentru titlul de „cel mai bun din lume”, un aeroport se poate lăuda cu o altă realizare. Aeroportul Internaţional Kansai din Japonia (KIX) marchează 30 de ani fără să piardă niciun bagaj.
Într-un comunicat de presă, al şaptelea cel mai aglomerat aeroport din Japonia a precizat că nu a pierdut niciun bagaj de pasageri de la deschiderea sa în septembrie 1994. Aeroportul are o medie de 20-30 de milioane de pasageri pe an, notează Nikkei Asia.
În timp ce pasagerii companiilor aeriene sunt probabil fericiţi să ştie că bagajele lor vor ajunge la destinaţie cu ei, există un grup de oameni care nu fac mare caz de această realizare: personalul aeroportului.
„Nu simţim că am făcut ceva special”, a declarat Kenji Takanishi, un reprezentant al aeroportului Kansai, pentru CNN. „Am lucrat aşa cum o facem în mod normal. Noi doar ne facem treaba în fiecare zi şi suntem recunoscuţi pentru asta. Suntem cu siguranţă fericiţi să primim acest premiu. Cred că personalul nostru, în special cei care lucrează pe teren, se simt şi mai mulţumiţi”.