Câți bani a cheltuit Tesla pentru publicitate pe platforma X?
Tesla, compania de automobile care se ferește să dea bani pe publicitate, a cheltuit 200.000 de dolari pentru publicitate pe X până în luna februarie a acestui an.
Nu este clar când au început aceste cheltuieli, deoarece Tesla nu defalcă nicio cheltuială în 2023, arată CNN.
Așadar, este posibil ca toți cei 200.000 de dolari să fi fost cheltuiți doar în primele două luni ale acestui an.
X, cunoscut anterior sub numele de Twitter, a înregistrat o scădere a agenților de publicitate de când Musk a cumpărat platforma în 2022.
Un producător auto important
Uneori, agenții de publicitate s-au retras din cauza îngrijorării de a fi asociați cu comentariile controversate ale lui Musk.
Pierderea veniturilor din publicitate de când Elon Musk a cumpărat ceea ce pe atunci se numea Twitter a pus sub semnul întrebării viitorul companiei, potrivit comentariilor făcute de Musk însuși.
În trecut, Tesla a devenit un producător auto important fără să cheltuiască bani pe publicitate. Musk respinsese necesitatea de a face publicitate.
„Tesla nu face reclamă și nu plătește pentru sponsorizări. În schimb, folosim acei bani pentru a face produsul grozav”, a declarat el într-un tweet din 2019.
Tesla a redus prețurile
Dar compania s-a confruntat cu o creștere mai slabă a cererii de vehicule electrice decât au prognozat mulți, iar vântul potrivnic al ratelor mai mari ale dobânzilor face mai scumpă finanțarea achizițiilor de mașini pentru consumatori.
Ca răspuns, Tesla a redus prețurile. Cu toate acestea, Tesla tocmai a raportat prima scădere a vânzărilor de la an la an de la vârful pandemiei.