Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnați să participe la alegeri. Campania a fost lansată de un brand de modă. Votul reprezintă cel mai important aspect al democrației, este mesajul campaniei.
Monica Lewinsky a fost aleasă de casa de modă pentru femei Reformation pentru a conduce campania, potrivit BBC. Aceasta se numește „You’ve Got the Power” și a fost lansată în parteneriat cu Vote.org.
„Este un an electoral foarte important și încrederea în instituțiile mari este destul de scăzută”, scrie pe site-ul campaniei.
„Dacă nu vrei să te plângi în următorii patru ani, trebuie să ieși și să votezi”, a transmis Monica Lewinsky.
Ea a devenit cunoscută în anii 1990 după ce a avut o aventură cu președintele SUA, Bill Clinton. Atunci avea 22 de ani și era stagiară la Casa Albă. Inițial, președintele a negat relația. Ulterior, Clinton a vorbit despre un „contact fizic intim nepotrivit”.
Monica Lewinsky a reapărut în atenția publicului în 2014 și a devenit activistă, militând în special împotriva hărțuirii cibernetice.