Devine tot mai evident faptul că Tesla se confruntă cu probleme serioase în ceea ce privește producția de Cybertruck și nu este vorba despre exoscheletul neobișnuit din oțel inoxidabil rezistent la gloanțe sau despre panourile de sticlă masive.
Așa cum au declarat surse din interiorul Tesla pentru Reuters, principala problemă în producția de Cybertruck este producția celulelor de baterie cu litiu 4680 de generație următoare, aproximativ 1.360 dintre acestea fiind necesare pentru fiecare camionetă.
Tesla încearcă o abordare complet nouă pentru producerea celulelor, care se bazează pe acoperirea uscată a electrozilor, un proces care este teoretic mai rapid și mai ieftin, cel puțin pe hârtie. Dar există o problemă majoră: Tesla pare să nu fi găsit încă modalitatea de a scala procesul suficient pentru a alimenta întregi mașini cu ele, subliniază Futurism.
Deși acoperirea uscată a anozilor și catozilor este o modalitate dovedită de a construi dispozitive mici de stocare a energiei, încă nu s-a făcut acest lucru la o scară „masivă și la o viteză suficient de mare” pentru vehicule electrice, așa cum a declarat consultantul în tehnologie de baterii Yuan Gao pentru Reuters. „Tesla este prima care încearcă să comercializeze asta”, spune Gao.
Dacă Tesla dorește să producă 250.000 de Cybertruckuri, ar trebui să producă aproape un milion de celule 4680 pe zi. Fabrica Giga Texas a Tesla produce doar la o rată suficientă pentru 24.000 de Cybertruckuri pe an în prezent.
Un angajat, totuși, a fost optimist, declarând pentru Reuters că dacă Tesla ar „descifra codul”, „viteza s-ar accelera” și că „există deja mari progrese în acoperirea uscată”.
Și nu numai celulele de baterie aduc probleme pentru Cybertruckul Tesla. Îndoirea panourilor groase de oțel inoxidabil care acoperă pickup-ul masiv s-a dovedit, de asemenea, a fi o provocare.
Nu este clar nici câte Cybertruckuri au fost deja livrate până acum. În luna noiembrie, rapoartele sugerează că compania a reușit să predea doar aproximativ 12 camionete în urma evenimentului de livrare haotic al companiei.
Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, sugerează că volumul maxim de producție va fi atins abia în 2025. Dar acest lucru nu ar trebui să fie nimic nou pentru compania auto. Musk s-a familiarizat îndeaproape cu „iadul producției” la Tesla de-a lungul anilor.
„Ne-am săpat propriul mormânt cu Cybertruckul”, a spus Musk în timpul apelului trimestrial de venituri al Tesla din T3 al anului acesta. „Vreau să subliniez că vor exista provocări enorme în atingerea volumului maxim de producție cu Cybertruckul și apoi să facem ca Cybertruckul să aducă un flux pozitiv de numerar”, a adăugat Musk.
Descoperire sumbră de-a lungul rutelor de migrație din UE
Vicepreședintele Lockheed Martin vine în România
A fost deschisă o bibliotecă pentru călătorii care trec prin Gara Constanța
Anunțul SUA despre măsurile de securitate pentru Jocurile Olimpice de la Paris