Care sunt gadgeturile cel mai des oferite în dar de sărbători?
Bugetul pentru cadoul de sărbători este cuprins, anul acesta, între 200 de lei și 500 de lei, iar căștile audio și ceasurile smart sunt gadgeturile cel mai des oferite, potrivit unei analize realizate de un magazin online de telefoane și gadgeturi.
Căștile audio și ceasurile smart sunt produsele cu cele mai mari vânzări în categoria gadgeturilor cumpărate pentru a fi făcute cadou în perioada sărbătorilor de iarnă, potrivit unei analize a DualStore.ro, magazin online de telefoane și gadgeturi și producătorul trotinetelor și bicicletelor electrice iSEN.
Bugetul alocat pentru acest tip de cadouri variază între 200 și 500 de lei, fiind în creștere în ultimii 2 ani. O contribuție importantă la această creștere o reprezintă specificațiile noi și designului inovativ al noilor generații de astfel de produse.
Gadgeturile cel mai des oferite cadou
Printre cele mai căutate funcții ale căștilor se numără: noise canceling, radio FM sau posibilitatea de a introduce un card de memorie direct în căști pentru a asculta piesele preferate, încărcare rapidă, construcție solidă, confort, conectivitate rapidă etc.
În ceea ce privește ceasurile smart, românii pun mare accent pe monitorizarea sănătății, a activității zilnice și caută ca aceste dispozitive să aibă funcții cât mai multe, precum: măsurarea glicemiei, a tensiunii arteriale, nivelul saturației de oxigen, puls, EKG etc.
„Sărbătorile de iarnă sunt prilej de bucurie, dar și de cumpărături”
Atât căștile, cât și ceasurile smart sunt produse foarte accesibile, însă, valoarea lor în contextul achizițiilor în perioada de Crăciun nu echivalează cu prețul, deși acesta este un factor important.
„Sărbătorile de iarnă sunt prilej de bucurie, dar și de cumpărături, iar luna decembrie este un nou vârf în eCommerce. Din experiența anilor trecuți și analizând evoluția vânzărilor de la începutul lunii, înțelegem că mulți dintre clienți au așteptat până în această lună pentru a începe cumpărăturile de sărbători. Ne așteptăm, astfel, la o creștere a vânzărilor de 25% în categoriile de produse oferite cadou, în decembrie, față de o perioadă obișnuită”, spune Ioana Szentlaszloi, cofondator DualStore.ro.