Imnul Italiei se află în fruntea clasamentului celor mai populare imnuri ale Cupei Mondiale de Rugby pe rețelele de socializare.
Cu ocazia meciului dintre echipa națională a Franței și Italiei, care va avea loc vineri seară la Lyon, publicația SportingPedia a întocmit un clasament al celor mai populare imnuri ale Cupei Mondiale de rugby pe rețelele de socializare, bazat în special pe numărul de vizualizări pe TikTok și YouTube, conform Le Figaro.
Imnul Italiei se află în fruntea listei, cu 36,9 milioane de vizualizări pe TikTok și 50.000 de vizualizări pe YouTube.
„Ireland’s Call” se află pe locul al doilea, cu 15,6 milioane de vizualizări pe TikTok și aproape 65.000 de vizualizări pe YouTube.
La Marseillaise, imnul Franței, se află pe locul trei, cu 9,5 milioane de vizualizări pe TikTok și puțin sub 100.000 de vizualizări pe YouTube.
În mod surprinzător, imnul scoțian Flower of Scotland se află pe locul al șaselea, Haka din Noua Zeelandă pe locul al patrulea, iar God Save the King, imnul Regatului Unit, închide clasamentul pe locul al zecelea.
Acest clasament a fost întocmit ca urmare a nemulțumirii mai multor fani față de interpretarea imnurilor de către copii înainte de startul meciului, dar și ca urmare a controversei legate de celebra melodie „Zombie” a trupei Cranberries, care a fost interpretată pe Stade de France, cel mai mare stadion din Franța, după meciul Africa de Sud-Irlanda.