Angajata unui call center din Madrid a murit la locul de muncă, iar colegii ei spun că au fost nevoiți să lucreze câteva ore lângă cadavru. Compania neagă versiunea angajaților, iar avocații vorbesc despre o „crimă incalificabilă” și cer investigații.
Femeia a murit în sediul unei companii de call center din Madrid, în timpul programului de lucru, iar colegii ei spun că au fost nevoiți să continue să lucreze timp de ore întregi în apropierea cadavrului.
Incidentul a avut loc pe 13 iunie, atunci când Inmaculada, o telefonistă de vârstă mijlocie, angajată a companiei, s-a prăbușit la locul de muncă. Colegii săi au încercat să o resusciteze, dar în ciuda intervenției rapide, serviciile de sănătate nu au putut decât să o declare moartă, conform El Mundo.
„Cei de la salvare nu au putut face nimic. Au acoperit-o cu o pătură și au plecat”, spun surse din sindicatul angajaților.
Timp de aproximativ două ore, angajații call center-ului spun că au fost nevoiți să continue să lucreze lângă cadavrului colegei lor.
Mărturiile sunt contradictorii, însă compania susține că angajaților li s-a oferit posibilitatea de a lucra de la distanță sau de a se muta într-o altă zonă a sediului.
Surse din cadrul sindicatelor care au denunțat cazul susțin că angajaților li s-a cerut să rămână la locurile lor de muncă și să continue să răspundă la apeluri.
Incidentul a provocat indignare și a atras atenția Asociației Avocaților Pacienților, care a cerut Parchetului din Madrid să investigheze cazul. Aceasta a catalogat faptele drept „foarte grave” și a subliniat că este vorba despre o „crimă incalificabilă”. Mai mult, Asociația a menționat că angajații au suferit daune psihologice semnificative din cauza situației.