Schimbările climatice modifică deciziile părinților privind achizițiile, cariera și chiar extinderea familiei.
HP a lansat un studiu care dezvăluie acțiunile pe care mulți părinți le întreprind din cauza schimbărilor climatice – de la decizii din viața de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung.
Studiul realizat în rândul a peste 5.000 de părinți din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie și Statele Unite a arătat că 91% dintre aceștia sunt preocupați de criza climatică, iar acest lucru provoacă schimbări care le remodelează viața și obiceiurile de cumpărare.
Mai mult de jumătate (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulți copii. 43% dintre respondenți au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea și atitudinea față de problemele sociale și de mediu.
De asemenea, cercetarea a arătat că mulți părinți susțin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice. Aproape două treimi (64%) dintre părinți preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% spun că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare. Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulți (84%) recunosc creșterea costului vieții și mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp.
În timp ce părinții iau măsuri personale, cei mai mulți cred, de asemenea, că și corporațiile trebuie să acționeze. Cei mai mulți părinți (51%) consideră că societățile au „o mare” responsabilitate în ceea ce privește acțiunile climatice.
Studiul a fost realizat în perioada 18-26 mai 2023.