Apar „canale” care vor permite organizaţiilor să comunice public cu un număr mare de abonaţi pe WhatsApp. Noua funcție, prezentată în avanpremieră pentru Columbia și Singapore, aduce în ferestrele de chat informații asemănătoare cu buletinele de știri.
Acestea vor apărea în noua secțiune Updates (Actualizări), separat de chat-urile private cu familia, prietenii și comunitățile.
WhatsApp a oficializat Channels, iar Mark Zuckerberg a anunțat noua funcție deocamdată pentru Columbia și Singapore.
Ideea „canalelor” este de a permite companiilor și administrațiilor publice să comunice rapid cu utilizatorii abonați, fie că este vorba de chestiuni urgente, fie că este vorba de actualizări privind activitățile și evenimentele.
Channels aspiră să „devină cel mai sigur produs de mesagerie de difuzare disponibil, cu garanțiile solide de confidențialitate pe care oamenii le așteaptă de la WhatsApp”, potrivit lui Mark Zuckerberg.
La fiecare 30 de zile, mesajele de pe un singur canal vor fi șterse, pentru a nu crea prea multă confuzie și pentru a oferi un serviciu actualizat. Administratorii pot posta texte, imagini, videoclipuri și chiar sondaje pentru toți abonații.
„Bineînțeles, nucleul utilizării WhatsApp va continua să fie mesageria privată între prieteni, familie și comunități, iar aceasta va fi întotdeauna prioritatea noastră”, a adăugat compania.
„Crearea canalelor este un pas mare pe care utilizatorii noștri ne-au cerut să îl facem de ani de zile. Credem că a venit în sfârșit momentul să introducem un instrument de difuzare simplu, fiabil și privat”.
După Columbia și Singapore, WhatsApp va pune la dispoziție Channels și în alte țări în următoarele luni.