S-ar părea că Instagram lucrează la introducerea unui chatbot cu inteligență artificială (AI) în mesageria directă (DM) pentru o experiență mai distractivă și mai atractivă, potrivit dezvoltatorului de aplicații mobile și inginerului Alessandro Paluzzi.
Într-un anunț publicat pe contul său de Twitter, Paluzzi a spus că chatbotul cu AI ar putea răspunde la întrebările utilizatorilor și le-ar putea da sfaturi.
De asemenea, uilizatorul va putea să aleagă dintre 30 de personalități diferite. El a spus că chatbotul va fi ceva similar cu ChatGPT de la OpenAI.
Conform capturii de ecran atașate în tweetul lui Paluzzi, se poate observa că chatbotul poate ajuta utilizatorii să scrie mesaje atunci când conversează cu cineva. O altă captură de ecran a arătat că, la tastarea unui prompt „@”, se poate apela la chatbot într-un mesaj direct.
Paluzzi obișnuiește să prezică și să posteze viitoarele caracteristici pe Meta, Instagram etc. înainte ca acestea să le anunțe. Anul trecut, el a prezis că Instagram va permite utilizatorilor să răspundă la povești cu o imagine sau un mesaj vocal, o funcție pe care încă nu am văzut-o pe platforma de partajare a fotografiilor.
Meta nu a anunțat încă niciun plan de integrare a Instagram cu un chatbot AI. Cu toate acestea, directorul executiv, Mark Zuckerberg a anunțat că Meta „creează un nou grup de produse de nivel superior”, axat pe AI generativă.
„Începem prin a reuni mai multe echipe care lucrează la AI generative, în cadrul companiei, într-un singur grup axat pe construirea unor experiențe încântătoare în jurul acestor tehnologii în toate produsele noastre diferite”, a declarat Zuckerberg pe Facebook.
Nu este chiar surprinzător faptul că Instagram ar încorpora un chatbot AI în interfața sa, având în vedere că alte platforme, cum ar fi site-ul de întrebări și răspunsuri Quora, au introdus propriul chatbot Poe și au încorporat ChatGPT, care răspunde la întrebările oamenilor.
Snapchat a introdus, de asemenea, în februarie, un chatbot personalizat numit „My AI”. Alimentat de ChatGPT, chatbotul nu a fost apreciat de utilizatorii săi, care l-au numit o adăugare perturbatoare și un colector de date personale.
Oamenii care administrează afaceri prin intermediul Instagram folosesc deja roboți prin intermediul cărora să discute cu clienții lor. Acești chatboți pot trimite mesaje de bun venit utilizatorilor Instagram care se pot încadra în profilul publicului țintă al unei afaceri. De asemenea, pot discuta cu cei care trimit mesaje directe pe contul de afaceri. Acești chatboți Instagram lucrează non-stop și pot avea mai multe conversații simultan.
„Pe termen scurt, ne vom concentra pe construirea unor instrumente creative și expresive. Pe termen mai lung, ne vom concentra pe dezvoltarea de persoane cu Inteligență Artificială care pot ajuta oamenii într-o varietate de moduri. Explorăm experiențe cu text (cum ar fi chat-ul din WhatsApp și Messenger), cu imagini (cum ar fi filtrele creative de pe Instagram și formatele de reclame), precum și cu experiențe video și multimodale”, a adăugat Zuckerberg.
Instagram este a patra cea mai populară platformă de social media din lume, cu aproximativ două miliarde de utilizatori activi lunar, conform unor estimări ale Statista.
Acţiunile Apple au atins un nou maxim istoric
Inteligența Artificială de la Meta, fostul Facebook, poate recunoaște peste 4.000 de limbi
James Cameron lucrează la un nou film „Terminator”, inspirat de Inteligența Artificială
Trei tabere romane din secolul al II-lea, descoperite cu ajutorul Google Earth