Home » D:News » Ce salariu oferă Netflix pentru un însoțitor de bord?

Ce salariu oferă Netflix pentru un însoțitor de bord?

Ce salariu oferă Netflix pentru un însoțitor de bord?
Foto: Shutterstock
Publicat: 20.01.2023

Netflix vrea să angajeze un însoțitor de bord pentru unul dintre avioanele sale private – iar candidatul selectat va fi plătit cu până la 385.000 de dolari pe an.

Gigantul de streaming spune că este în căutarea unor candidați cu „discernământ independent, discreție și abilități remarcabile de servire a clienților”. De asemenea, ar trebui să fie capabili să „opereze cu puține indicații și multă automotivare”, scrie BBC.

Anul trecut, Netflix a eliminat sute de locuri de muncă după o scădere a numărului de abonați.

Ce salariu oferă Netflix pentru un însoțitor de bord?

„Intervalul general al pieței pentru acest post este de obicei de 60.000 – 385.000 de dolari. Acest interval de piață se bazează pe compensația totală (față de doar salariul de bază), care este în concordanță cu filosofia noastră de compensare”, a precizat Netflix într-un anunț de angajare de pe site-ul său.

De asemenea, compania a precizat că stabilește salariul unui angajat luând în considerare „factorii de compensare”, cum ar fi trecutul, experiența și abilitățile acestuia.

Postul – cu sediul în San Jose, California – necesită deplasări în SUA și în afara țării.

„Departamentul de aviație al Netflix oferă transport aerian excepțional, sigur și confidențial”, a precizat compania.

Ce trebuie să facă însoțitorul de bord la Netflix?

Atribuțiile însoțitorului pe un „Super Midsize Jet” vor include inspectarea echipamentelor de urgență din cabina de pilotaj, cabină și galerie înainte de decolare.

Salariul mediu pentru însoțitorii de bord în SUA este puțin peste 62.000 de dolari pe an, potrivit Biroului de Statistică a Muncii din SUA.

Contactat de BBC, un purtător de cuvânt al Netflix a declarat că firma „nu va comenta” detaliile privind modul în care calculează salariul însoțitorilor de bord.

Joi, compania urmează să își anunțe câștigurile pentru ultimele trei luni ale anului 2022.

Anul trecut, Netflix a declarat că a adăugat 2,4 milioane de gospodării la baza sa de abonați în cele trei luni până la sfârșitul lunii septembrie, inversând o scădere a numărului de abonați.

La începutul anului, compania a dezvăluit prima scădere a numărului de clienți plătitori din mai mult de un deceniu, după ce a majorat prețurile pe piețele cheie.

Netflix a redus sute de locuri de muncă anul trecut, în timp ce se confrunta cu încetinirea creșterii și cu concurența.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase