Conglomeratul japonez de electronice și divertisment Sony Group a declarat recent că are tehnologia necesară pentru a realiza rapid roboți umanoizi, după ce va identifica modul în care aceștia ar putea fi utilizați eficient, scrie Reuters.
„În ceea ce privește tehnologia, mai multe companii din lume, inclusiv aceasta, au suficientă tehnologie acumulată pentru a le fabrica rapid, odată ce devine clar ce utilizare este promițătoare”, a declarat Hiroaki Kitano, directorul tehnologic al Sony, într-un interviu acordat Reuters.
„Cheia este dezvoltarea aplicației”, a mai spus Kitano.
Sony a lansat un câine robot numit Aibo în urmă cu mai bine de două decenii. A vândut aproximativ 150.000 de unități de Aibo din 1999 până în 2006 și a lansat o versiune avansată în 2018, vânzând aproximativ 20.000 de unități în primele șase luni.
Roboții umanoizi sunt în curs de dezvoltare de zeci de ani de către Honda Motor și Hyundai Motor, iar în septembrie, directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a prezentat un prototip al robotului său umanoid Optimus.
Compania lui Musk are în plan să implementeze mii de roboți în fabricile sale, extinzându-se în cele din urmă la milioane în întreaga lume.
Kitano a declarat că Sony, înarmată cu expertiză în domeniul tehnologiei audio-vizuale și al conținutului de divertisment, inclusiv muzică și jocuri video, este bine poziționată pentru a juca un rol major în metavers.