Șoferii Ford F-150 Lightning care ajută rețeaua electrică ar putea fi plătiți
Unii șoferi din Carolina de Nord, SUA care dețin un Ford F-150 Lightning pot fi plătiți pentru a ajuta la stabilizarea rețelei electrice locale în perioadele supraconsum, într-un exemplu interesant al modului în care vehiculele electrice, cu acumulatorii lor, ar putea veni in sprijinul rețelei electrice locale.
Futurism raporteză că Duke Energy, care deservește aproximativ 8 milioane de clienți în Carolina de Nord, Carolina de Sud, Florida, Indiana, Ohio și Kentucky, a cerut autorităților de reglementare să aprobe un program pilot pentru anul viitor c ear include 100.000 de șoferi.
„Duke Energy și Ford împărtășesc mulți clienți comuni”, a declarat Lon Huber, vicepreședintele Duke. „Prin colaborare, putem reduce prețurile și putem oferi un beneficiu necesar rețelei electrice.”
Un parteneriat între Ford și Duke Energy
Șoferii care acceptă să dea o parte din energia electrică înapoi la rețea, vor primi 25 de dolari din în fiecare lună pentru a plăti leasingul mașinii, Duke plătind direct către Ford.
Șoferii care participă în mod regulat atunci când rețeaua este solicitată pot câștiga bonusuri, plățile fiind bazate pe cantitatea de energie pe care clientul este capabil să o furnizeze.
Bateria din Ford Lightning poate alimenta o casă
Anterior, Ford a făcut reclamă camionetei F-150 Lightning ca fiind capabil să alimenteze o casă zile întregi în situații de urgență. Sigur, clienții trebuie să achiziționeze echipamente relativ scumpe pentru a face acest lucru, dar este posibil.
În mod firesc folosirea unor oameni care pot fi imprevizibili pentru alimentarea cu energie nu este o soluție grozavă dar dacă o parte din acei șoferi ar fi capabili să furnizeze chiar și echivalentul energiei necesare gospodării în timpul unui uragan, de exemplu, pare un program demn de testat.
Vă mai recomandăm să citiți și:
Ford F-150 Lightning ia fața camionetei Cybertruck de la Tesla. A fost livrat primul vehicul
Uzina Ford Craiova a livrat pentru prima oară mai multe mașini decât fabrica Dacia
Izera, prima mașină electrică produsă în Polonia
Volkswagen a anunțat că va investi peste 20 de miliarde de euro în producția de baterii auto