Netflix va colabora cu Microsoft pentru un nou plan de abonament mai ieftin, dar cu reclame
Netflix va colabora cu Microsoft pentru acest nou plan de abonament cu reclame, au anunţat cele două companii. Momentul lansării nivelului publicitar nu a fost anunţat oficial.
Parteneriatul vine după anunţul surprinzător din aprilie, potrivit căruia Netflix ar fi deschis să adauge la serviciul său un nivel mai ieftin, cu suport pentru reclame, un lucru la care directorul său general Reed Hastings s-a împotrivit ani de zile.
Însă compania traversează una dintre cele mai dificile perioade din istoria sa de 25 de ani, după ce a pierdut abonaţi în primul trimestru pentru prima dată în mai mult de un deceniu, potrivit CNN.
Netflix a declarat că această mişcare se află în „zile foarte timpurii” şi că societatea are „multe de rezolvat” atunci când vine vorba de introducerea unui nivel publicitar pentru cei 221,6 milioane de abonaţi la nivel global.
Momentul lansării nivelului publicitar nu a fost anunţat oficial
Unitatea formidabilă de vânzări de publicitate a Microsoft va da viaţă acestui nou nivel. Greg Peters, directorul de operaţiuni şi directorul de produse al Netflix, a declarat miercuri că „Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova” atât în domeniul tehnologiei, cât şi în cel al vânzărilor, precum şi că a promis o protecţie puternică a confidenţialităţii pentru membrii Netflix.
Obiectivul pe termen lung al Netflix „este clar: mai multe opţiuni pentru consumatori şi o experienţă premium, mai bună decât cea liniară, a mărcii TV pentru agenţii de publicitate”, a adăugat el, potrivit Mediafax.
În aprilie, Netflix a raportat că a pierdut 200.000 de abonaţi în primul trimestru din 2022 şi că se aşteaptă să piardă încă 2 milioane în al doilea trimestru. Acea veste a declanşat o scădere a acţiunilor şi a speriat investitorii nu numai în legătură cu viitorul Netflix, ci şi cu întreaga activitate de streaming în general.