Elon Musk merge înainte cu planul de a deschide restaurante Tesla şi a depus la finalul lunii mai actele pentru a înregistra celebrul „T” care deserveşte drept logo al producătorului auto, precum şi alte două iteraţii ale brandului, în vederea utilizării acestuia în industria de food.
Potrivit Bloomberg, cele trei aplicaţii depuse la Biroul pentru Mărci Înregistrate şi Brevete cuprind „servicii de restaurant, servicii de restaurant pop-up, servicii de restaurant cu autoservire, servicii de restaurant cu servire la pachet”, scrie Ziarul Financiar.
Acestea sunt înregistrate sub o prevedere a legii pentru mărci înregistrate care indică faptul că Tesla intenţionează să utilizeze brandul în direcţia declarată, dar că nu a făcut-o până acum.
Dacă aplicaţia este aprobată, înregistrarea brevetului nu se efectuează până când acesta nu va fi utilizat, potrivit Mediafax.
Elon Musk a vorbit de mai multe ori despre faptul că vrea să deschidă un restaurant în sudul Californiei. În 2018, el discuta despre un potenţial restaurant amplasat la staţiile de încărcare Tesla Supercharger din Los Angeles.