Compania din România care va avea un responsabil cu fericirea angajaților la locul de muncă
Compania FSP Global Group a decis să creeze un nou post, de Chief Happiness Officer (CHO) responsabil cu fericirea angajaților la locul de muncă.
„Unul dintre motivele pentru care am hotărât crearea acestui nou post este că, din cauza perioadei pandemice, noi, cu toții, am devenit din ce în ce mai retrași, mai nesociabili. Acum, când în sfârșit se vede luminița de la capătul tunelului, trebuie să ne adaptăm unui nou program de lucru, hibrid: work from home va fi cel mai probabil alternat cu lucrul (de) la birou. După o perioadă atât de îndelungată în care oamenii au lucrat din confortul propriei locuințe, acum este necesar să se (re)adapteze noii realități, să (re)devină parte a echipei, să (re)descopere sentimentul de apartenență la o organizație. Iar aceste modificări este nevoie să le aducă satisfacții profesionale și personale, să îi facă fericiți”, arată compania într-un comunicat.
Rolul CHO este să descopere nevoile fiecăruia dintre colegii noștri pentru a înțelege ce îi face fericiți, dar și pentru a le arăta că munca pe care ei o fac contează pentru echipă și pentru companie.
Fericit și motivat, doi termeni diferiți
Mediul de lucru poate fi o sursă de satisfacții profesionale și personale dacă oamenii se pot dezvolta – nu numai din punct de vedere profesional, ci și uman.
„Fericit și motivat sunt doi termeni total diferiți. Atunci când un angajat este fericit, este motivat să fie mai bun din punct de vedere profesional. Fericirea este o stare de spirit care se vede în tot ceea ce facem”, concluzionează Antonio Patane, fondator al companiei .
FSP Global Group este un consorțiu de companii cu sediul central în Cluj Napoca și cu operațiuni în țări de pe toate continentele. FSP Global, principala companie a consorțiului, furnizează servicii de relații cu clienții și consultanță în call-center-e.