Volkswagen a publicat accidental un comunicat de presă pe site-ul său cu o lună mai devreme, anunțând un nou nume pentru operațiunile sale din SUA, Voltswagen of America, subliniind eforturile din domeniul vehiculelor electrice ale producătorului german de automobile, relatează CNBC.
Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze, dar o persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea comunicatului, care a fost ulterior retras.
Comunicatul spune că schimbarea numelui se așteaptă să intre în vigoare în luna mai și a denumit modificarea o „declarație publică a investiției viitoare a companiei în e-mobilitate”. Pentru a „păstra elemente ale patrimoniului Volkswagen”, comunicatul spune că firma intenționează să păstreze culoarea albastru închis a logo-ului VW pentru vehiculele alimentate cu gaz și să utilizeze albastru deschis pentru a diferenția „noul brand centrat pe EV”.
Comunicatul a declarat că Voltswagen of America va rămâne o unitate de operare a Volkswagen Group of America și o filială a Volkswagen AG, cu sediul în Herndon, Virginia, potrivit Mediafax.
General Motors a folosit anterior numele Volt pentru un vehicul electric hibrid plug-in între 2010 și 2019.
Volkswagen așteaptă ca peste 70% din vânzările europene ale mărcii sale să fie vehicule electrice până în 2030, față de obiectivul anterior de 35%. În SUA și China, se așteaptă ca jumătate din vânzările sale să fie EV în același interval de timp.