Disney va închide cel puțin 60 de magazine din America de Nord și se va concentra pe comerțul electronic. Compania evaluează, de asemenea, o reducere semnificativă a magazinelor din Europa.
Walt Disney Co va închide cel puțin 60 de magazine în America de Nord anul acesta, reprezentând aproximativ 20% din magazinele sale din întreaga lume, deoarece își reînnoiește platformele de cumpărături digitale pentru a se concentra pe comerțul electronic, scrie Reuters.
Compania de media și divertisment evaluează, de asemenea, o reducere semnificativă a magazinelor din Europa, a spus un purtător de cuvânt, adăugând că locațiile din Japonia și China nu vor fi afectate.
Disney administrează în prezent aproximativ 300 de magazine Disney în întreaga lume. Compania nu a spus câți oameni își vor pierde locul de muncă ca urmare a închiderilor. Consumatorii s-au orientat spre cumpărături pe internet, în pandemie.
„În timp ce comportamentul consumatorului s-a orientat spre cumpărături online, pandemia globală a schimbat și așteptările consumatorilor”, a declarat Stephanie Young, președintele diviziei produselor de consum și jocurilor Disney, potrivit Mediafax.
Disney vrea să-şi dezvolte platforma de vânzări „shopDisney” şi să o integreze mai bine în aplicaţiile mobile ale parcurilor sale de distracții.
„Intenționăm să creăm o experiență de comerț electronic mai flexibilă și interconectată, care să ofere consumatorilor acces ușor la produse unice și de înaltă calitate în toate francizele noastre”, a spus Young.