45% dintre români fac aproape zilnic curățenie acasă. Este unul dintre rezultatele unui studiu realizat de Reveal Marketing Research. Cele mai populare activități sunt spălatul vaselor și al rufelor.
Reveal Marketing Research a realizat un studiu referitor la comportamentul de consum al românilor în ceea ce privește produsele de curățenie în perioada pandemiei. Conform rezultatelor studiului, 45% dintre respondenți obișnuiesc să facă aproape zilnic curățenie, iar circa un sfert se ocupă de acest lucru de două, trei ori pe săptămână.
Studiul mai arată că femeile dedică mai mult timp curățeniei decât bărbații: 55% dintre ele declara că fac asta zilnic, comparativ cu 37% dintre bărbații care spun același lucru. Cei mai harnici dintre respondenți sunt oamenii cu vârste între 25-34 de ani. 50% dintre ei au spus că fac curățenie zilnic.
Cele mai frecvente activități sunt spălatul vaselor și al rufelor. 87% dintre cei chestionați spală vase zilnic, iar patru din zece români spală rufe de circa trei ori pe săptămână. Geamurile, însă, sunt spălate mai rar. Doar 22% dintre respondenți spun că fac acest lucru de câteva ori pe lună, iar 19% spun că le curăță o dată pe lună, potrivit Mediafax.
În ceea ce privește piața produselor de curățenie, studiul a arătat că este una stabilă. Trei din zece români cumpără mereu același brand, indiferent de promoții, iar tinerii și cei cu venituri medii sunt cei mai loiali consumatori.