Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, relevă un raport realizat de PwC și UNICEF.
Conform raportulului „Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future”, realizat de PwC și UNICEF, în condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
„Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate”, a declarat Ionuț Simion, Country Managing Partner PwC România, potrivit Mediafax.
Simion a adăugat că situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le oferi tinerilor vulnerabili acces la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.