Cea mai mare vânzare online a anului: Milioane de angajaţi, mii de avioane şi nave de transport se pregătesc pentru Single’s Day
Trei milioane de lucrători, ajutaţi de 4.000 de avioane şi nave de transport marfă, se pregătesc pentru cea mai mare vânzare online a anului, evenimentul chinez Single’s Day, cumpărătorii urmând să se revanşeze pentru perioada de carantină din primăvară, anunţă BBC.
Single’s Day este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie. Anul trecut au fost cumpărate aproximativ 1,9 miliarde de produse în 24 de ore.
Roboţii pentru curăţenie, aspiratoarele şi trusele de unele vor fi unelte dintre cele mai populare produse de anul acesta. Totuşi, brandurile de lux se vor bucura de un plus semnificativ, de vreme ce milioane de chinezi care nu au putut să călătorească în marile centre ale modei se vor reorienta spre ceea ce experţii numesc „revenge spending” („cheltuieli din răzbunare”).
O antiteză pentru celebrul Valentine’s Day
Single’s Day, cunoscut drept 11.11 sau Dublu 11, a fost lansat iniţial de retailerul online Alibaba ca o sărbătoare pentru persoanele singure, o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day, potrivit Mediafax.
În 2019, valoarea brută a produselor a atins 210 miliarde de yuani (31 de miliarde de dolari), de două ori mai mult decât Black Friday şi Cyber Monday la un loc, iar vânzările au ajuns la un miliard de dolari în primele nouă minute de comercializare. Anul trecut, cele mai populare produse au inclus mâncărurile pentru animale şi produsele de îngrijire şi înfrumuseţare, raportându-se o creştere de 3.000% în ceea ce priveşte produsele cosmetice pentru bărbaţi.