Păstrarea distanţei sociale şi numărul mare de persoane care muncesc de acasă şi nu mai merg zilnic la birou a dus la o scădere a vânzărilor de deodorant la nivel mondial, arată un studiu citat de CNN.
Compania de bunuri de consum Unilever a publicat un raport care arată că în perioada pandemiei a scăzut cererea pentru produse de îngrijire personală. Compania, care deţine mărci precum săpunul Dove şi deodorantul Axe, a spus că blocajele impuse de guverne au dus la scăderea vânzărilor.
Totuşi, Unilever nu a pierdut pe toate palierele, dimpotrivă. Compania deţine şi mai multe mărci de îngheţată, iar vânzările pentru aceste produse au crescut pe măsură ce oamenii consumă mai multe alimente acasă.
„Consumatorii au mâncat mai multe supe şi au adăugat la masă mai multe maioneze şi sosuri, iar ca desert au ales îngheţata”, a declarat CEO-ul Unilever, Alan Jope, citat de CNN Business.
Vânzările de îngheţată consumată acasă au crescut cu 15% în prima jumătate a anului, iar în lunile aprilie şi iunie, creşterile au fost chiar cu 26% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.