Un atac cibernetic asupra site-ului companiei aeriene britanice EasyJet a permis accesarea datelor generale a aproximativ nouă milioane de clienţi şi detaliile bancare a peste 2.000 dintre ei, informează agenţia de presă Reuters.
Atacul cibernetic a avut loc la sfârşitul lunii ianuarie, fiind anunţat acum de EasyJet, care riscă o amendă consistentă.
„Imediat ce am aflat despre incident, ne-a devenit clar că în contextul epidemiei Covid-19 există preocupări din ce în ce mai mari că datele personale riscă să fie folosite în fraude online”, a declarat directorul EasyJet, Johan Lundgren.
„Drept rezultat, la recomandarea Biroului comisarului pentru protecţia informaţiilor, contactăm clienţii ale căror informaţii despre călătorii au fost accesate şi îi îndemnăm să fie foarte vigilenţi, mai ales dacă primesc solicitări privind comunicaţii ilegale. Le prezentăm scuze clienţilor afectaţi de acest incident”, a precizat directorul EasyJet.