Decizia luată de conducerea Spotify în legătură cu platforma sa, pentru 2020
Cel mai popular serviciu de streaming de muzică din lume, care are aproape 141 de milioane de utilizatori ce au accesat la platforma sa de anunţuri, a declarat că suspendarea promovării reclamelor politice se va aplica şi la podcast-urile originale şi exclusive ale Spotify.
Platformele online, inclusiv Google Inc şi Google Alphabet Inc, nu mai pot avea pe platformele lor reclame politice care conţin afirmaţii false sau înşelătoare. Twitter a interzis reclamele de acest gen în octombrie şi Google a anunţat, luna trecută, că nu va mai oferi agenţiilor de publicitate posibilitatea de a aviza anunţuri electorale, potrivit Mediafax.
„În prezent, nu avem încă nivelul necesar de robusteţe în procesele, sistemele şi instrumentele noastre pentru a valida şi revizui în mod responsabil acest conţinut”, a declarat o purtătoare de cuvânt a Spotify, conform sursei citate.
Noua strategie va acoperi grupări politice precum candidaţi pentru funcţii, funcţionari aleşi şi numiţi, partide politice, comitete de acţiune politică, precum şi conţinut care pledează pentru sau împotriva acestor entităţi.