Un puşti de opt ani, cel mai bine plătit star pe YouTube în 2019
Potrivit topului celor mai bine plătite vedete pe YouTube pe 2019 publicat de Forbes, câştigurile lui Ryan Kaji, care deţine canalul numit iniţial Ryan ToysReview şi devenit Ryan’s World, au crescut de anul trecut, când a ocupat tot prima poziţie, de la 22 la 26 de milioane de dolari.
Băieţelul, născut pe 6 octombrie 2011, are aproximativ 22,9 milioane de abonaţi, iar clipurile sale au în total peste 35 de miliarde de vizualizări.
Familia lui Ryan a lansat canalul în martie 2015, acesta devenind viral după doar patru luni, datorită unui clip în care Ryan poate fi văzut deschizând un pachet cu jucării „Cars” de la Disney.
În acelaşi timp, familia băieţelului a mai lansat un canal, care se concentrează pe aventurile zilnice ale băieţelului şi surorilor sale gemene, Emma şi Kate.
Anul trecut, o reţea de magazine din SUA a început să vândă o linie exclusivă de jucării şi haine pentru copii, numită Ryan’s World.
Pe poziţia a doua se află canalul „Dude Perfect”, al unui grup de prieteni din Texas, SUA, care rezolvă diverse provocări aparent imposibile. Creatorii canalului au urcat o poziţie de anul trecut, după ce au câştigat 20 de milioane de dolari în perioada 1 iunie 2018 – 1 iunie 2019.
Podiumul este completat de un alt copil star, Anastasia Radzinskaya, o fetiţă din Rusia, în vârstă de cinci ani, suferind de paralizie cerebrală, care a avut câştiguri de 18 milioane de dolari. Aceasta are două canale, Like Nastya Vlog şi Funny Stacy, cu aproape 70 de milioane de abonaţi şi videoclipuri în limbile rusă, engleză şi spaniolă.
Topul 10 al celor mai bine plătite staruri pe YouTube îi mai include pe Rhett şi Link, cu Good Mythical Morning (17,5 milioane de dolari), Jeffree Star (17 milioane de dolari), Preston (Preston Arsement) – 14 milioane de dolari, PewDiePie (Felix Kjellberg) – 13 milioane de dolari, Markiplier (Mark Fischbach) – 13 milioane de dolari, DanTDM (Daniel Middleton) – 12 milioane de dolari, VanossGaming (Evan Fong) – 11,5 milioane de dolari.
Cifrele sunt bazate pe informaţii de pe YouTube, Social Blade şi Captiv8, precum şi pe date oferite de agenţi, manageri, producători şi avocaţi.