Potrivit unor documente legale obţinute de platforma de ştiri mondene tmz.com, Trust Your Journey – o companie din statul american Nevada, care militează împotriva cancerului la sân – a acţionat în judecată compania Disney pentru folosirea ilegală a sloganului „Trust Your Journey” („Ai încredere în călătoria ta”) pentru promovarea filmului „Regatul de gheaţă 2/ Frozen 2”.
Avocaţii companiei Trust Your Journey spun că, deşi Disney a plătit drepturile de preluare a sloganului pentru film, aceştia nu au achiziţionat şi preluarea expresiei pe produsele promoţionale, precum hainele, bijuteriile sau cănile „Frozen 2” pe care le vând. Avocaţii mai spun că Disney a obţinut deja peste 4 milioane de dolari din vânzarea acestora.
„Frozen 2” este un film de animaţie 3D, produs de Walt Disney Animation Studios şi lansat de Walt Disney Pictures. Filmul este din basmul „Crăiasa Zăpezii”, de Hans Christian Andersen.
Filmul spune povestea unei prinţese neînfricate, care porneşte într-o călătorie alături de renii săi fideli şi de un om de zăpadă naiv pentru a-şi găsi sora, ale cărei puteri magice au blocat regatul într-o iarnă veşnică.
„Frozen 2” a obţinut deja încasări de peste 900 de milioane de dolari în întreaga lume de la lansare, în urmă cu trei săptămâni. 87% din suma investită în realizarea filmului a fost recuperată încă din primul weekend în care acesta a rulat în cinematografe.