Studiul dezvăluie creşterea snacking-ului la nivel mondial, în paralel cu cel regional, demonstrând modul în care gustările contribuie la regândirea viitorului alimentelor, prin adresarea întregii game de nevoi care există în viaţa noastră de zi cu zi.
6 din 10 adulţi din întreaga lume spun că preferă să mănânce multe mese mici pe parcursul zilei, spre deosebire de câteva mai mari (59%), consumatorii mai tineri alegând în special gustări, 7 din 10 în rândul Millennials (70%).
Date cheie din raportul (complet disponibil pe www.stateofsnacking.com) privind starea snacking-ului din 2019 includ:
Pentru consumatorii din întreaga lume, rolul pe care alimentele îl joacă în sănătate şi starea de bine este din ce în ce mai important; oamenii au în vedere din ce în ce mai mult modul în care porţiile mai mici – gustările – le influenţează starea de bine, precum şi sănătatea fizică.
Pentru mai mult de 8 din 10 persoane, comoditatea (87%) şi calitatea (85%) sunt printre factorii de top care influenţează alegerea gustării.
80% dintre consumatori caută gustări sănătoase şi echilibrate.
71% dintre adulţi spun că gustarea îi ajută să îşi controleze foamea şi să-şi gestioneze caloriile pe parcursul zilei.
Cu toate acestea, momentele de răsfăţ continuă să aibă un loc important în rutinele zilnice.