Plângerile au început săptămâna trecută, după ce antreprenorul David Heinemeier Hansson a scris pe Twitter că i s-a oferit o limită de creditare de 20 de ori mai mare decât soţiei sale, chiar dacă cei doi soţi au depus declaraţii de taxe comune, potrivit Mediafax.
Mult-aşteptatul card Apple, care face parte dintr-un efort amplu al companiei de a obţine venituri mai mari din servicii, a fost lansat în august, în parteneriat cu Goldman Sachs Group Inc.
Într-un e-mail, Goldman a declarat că cei care au solicitat un Apple Card au fost evaluaţi independent, în funcţie de venit şi ţinându-se cont de factori precum scorurile de credit personale.
„Este posibil ca doi membri ai familiei să primească decizii de credit diferite; dar nu am luat şi nu vom lua decizii pe baza unor factori precum genul”, au declarat oficiali ai băncii, potrivit sursei citate.
Hansson a precizat că au depus declaraţii de taxe comune, iar soţia sa avea un scor de creditare mai ridicat.
Departamentul de servicii financiare din New York a avertizat că începe o anchetă privind practicile cardurilor de credit Goldman Sachs.