Harley livrează primele sale motociclete „LiveWire” – cu preţul de 29.799 dolari – către dealeri, dar există puţine şanse ca brandul vechi de 116 ani să atragă clienţi tineri.
Problema constă în principal în preţul acestui produs „super-premium”. Bicicleta costă aproape cât un Tesla Model 3 şi îşi propune o piaţă care nu există cu adevărat, cea a motocicliştilor tineri, „verzi” şi înflăcăraţi.
Motocicleta sport va fi disponibilă pentru precomandă în Statele Unite din ianuarie. Cu toate acestea, cea mai mare parte a comenzilor provin de la motocicliştii deja existenţi, conform interviurilor cu 40 dintre cei 150 de dealeri din toată ţara care distribuie motocicletele în acest an.
Peste un sfert din dealerii LiveWire sunt răspândiţi în Wisconsin, Illinois, Indiana, Ohio, Michigan, California, Nevada, New Jersey şi New York.
Harley nu a reuşit de ani buni să îşi crească vânzările în Statele Unite, piaţa sa de top care reprezintă mai mult de jumătate din motocicletele vândute. Pe măsură ce clienţii lor de bază îmbătrânesc, compania cu sediul în Milwaukee constată că este dificil să-i atragă pe noii clienţi.
În 2018, Harley a înregistrat cea mai puternică scădere a vânzărilor în ultimii patru ani în Statele Unite. Vânzările din Statele Unite vor fi din nou în scădere în acest an.