Recent, oficialii lanţului de restaurante fast food KFC au anunţat faptul că vor colabora cu Beyond Meat pentru a crea o serie de produse care să folosească carnea artificială în locul celei de pui. Un restaurant KFC din Atlanta, Statele Unite, este primul în care aceste produse noi au fost testate şi, conform oficialilor, în doar cinci ore produsele din carne artificială au fost epuizate, notează Futurism.
Succesul de care s-au bucurat produsele KFC din carne artificială în cele doar cinci ore reprezintă, conform experţilor, o veste bună pentru industria producerii substitutelor pe bază de plante pentru carne, cât şi pentru industria fast food.
Beyond Fried Chiken, numele sub care KFC a comercializat produsele realizate din carnea artifială, a atras atenţia publicului şi a mass mediei, cozile în faţa restaurantului din Atlanta au început să se formeze înainte ca angajaţii să îşi înceapă programul.
Sursele spun că cantitatea de produse din carne artificială de pui care a fost comercializată în prima zi este echivalentă cu cea de bucăţi de pui pe care respectivul restaurant o vinde într-o săptămână.
KFC şi Beyond Meat şi-au anunţat colaborarea şi intenţia de a studia reacţiile consumatorilor cu privire la utilizarea alternativelor pe bază de plante pentru a determina dacă şi cum acestea vor putea fi introduse în toate restaurantele lanţului din Statele Unite. Plecând de la reacţia dintr-o singură zi, este posibil ca aceste produse să fie introduse în mod curent în meniurile restaurantelor fast food.
Citeşte şi:
Următorul produs din carne artificială: bacon-ul
Cultura fast food – Despre hamburgeri si arta de a trai pe indelete
Cinci strategii prin care restaurantele fast-food stimulează creşterea consumului