În schimb, Flyadeal, deţinut de Saudi Arabian Airlines, va opera o flotă de avioane Airbus A320.
Pierderea zborului ET302 al companiei Ethiopian Airlines, din luna martie, a fost al doilea accident fatal care a implicat un 737 Max, în decursul a cinci luni de zile.
O aeronavă aproape identică, aflată în proprietea companiei indoneziene, Lion Air, s-a prăbuşit în mare, în octombrie 2018.
Anchetatorii s-au concentrat asupra sistemului de control al aeronavei, iar Boeing a lucrat cu autorităţile de reglementare pentru a lansa un upgrade al softului.
Nu a fost stabilită o dată anume la care aeronavelor 737 Max le va fi permis să reia zborurile.
Săptămâna trecută, Boeing a anunţat că va oferi 100 de milioane de dolari pentru a ajuta familiile afectate în urma accidentelor, însă avocaţii familiilor victimelor au respins acest ajutor, dorind să continue procesele aflate în desfăşurare.
În urma celor două accidente din Indonezia şi Etiopia şi-au pierdut viaţa 346 de persoane.