Trei noi televiziuni în România
SC Aleph Media SRL (Bucureşti) a solicitat licenţe pentru difuzarea prin satelit şi reţele de comunicaţii electronice a serviciilor de programe Aleph News/Aleph News HD, Aleph Business/Aleph Business HD şi Aleph Comedy/Aleph Comedy HD din Bucureşti, potrivit Mediafax.
Publicul vizat este cel cu un venit peste mediu, cu educaţie superioară care nu îşi găseşte astăzi în grila televiziunilor programe care să îi reprezinte interesele.
Potrivit discuţiei din CNA, pentru canalul Aleph News/Aleph News HD, cu format tematic informativ şi 80% producţie proprie, investiţia în acest proiect este de 1.710.800 de euro.
”Canalul de ştiri este un canal pur de ştiri pure. Nu este un canal de comentarii, este un canal care îşi propune să îi ofere celui care îl accesează o imagine”, a explicat Adrian Sârbu, cel care a prezentat în faţa CNA cele trei proiect.
Aleph Business/Aleph Business HD, cu 70% producţie proprie, pentru 55% programe de ştiri şi un procent programe de educaţie, anunţă o investiţie de 5.457.000 de euro. Este un canal de entertainement pentru comunitatea de business.
”Orice om interesat în a avea o viaţă pe care şi-o stăpâneşte din punct de vedere material. Nu sunt doar antreprenori ci şi oameni care sunt la nivel de management. Pentru un om care îşi trăieşte viaţa măsurat, o informaţie poate să fie utilă şi preponderent vom avea informaţii utile, de la utile la generatoare de emoţii. De la generatoare de interes pentru că pot avea o finalitate utilă până la informaţii generatoare de emoţii”, a spus Adrian Sârbu.
Pentru Aleph Comedy şi Alpeh Comedy HD investiţia se ridică la 6.931.500 de euro. Al treilea canal este un canal pur de entertainement şi este un canal care abordează esenţa entertainementului, comedia. Concentrat pe valorificarea resurselor de a genera umor în programe.
Adrian Sârbu a arătat că este vorba despre prima parte dintr-un grup de 5 canale care va mai inculde un canal de educaţie şi unul de lifestyle tot sub această umbrelă Aleph.
”Aleph-ul este internetul zilei de astăzi, este un spaţiu în care poţi să te regăseşti în spaţiu şi timp de fiecare dată. Va fi o platformă gen Netflix în care conţinutul tuturor canalelor va fi integrat. Iniţial vom pleca cu canale separate (,..) Principala noastră preocupare este şi va fi concentrarea pe programele proprii. Vom încerca să-i oferim acestui public tot ce are nevoie în aceste programe”, a mai afirmat Adrian Sârbu.
Propunerea a primit şase voturi pentru şi două împotrivă din partea CNA.