Restaurantul este unul cu specific mediteranean şi se află în nordul Ţării Galilor, în Marea Britanie.
Patronii au decis să plaseze în meniu anunţul interzicerii ”plânsului isteric”, iar unii clienţi par a fi de acord cu anunţul. Totuşi, majoritatea se declară consternaţi, potrivit Mediafax.
”Clienţii nu vin aici să asculte plânsetele copiilor. Vă rugăm, în cel mai politicos mod cu putinţă, să scoateţi copilul afară dacă începe să plângă, apoi, după ce se calmează, puteţi să revenţi cu el în incinta restaurantului”, scrie pe meniul restaurantului.
”Toate restaurantele cu specific mediteranean în care am fost primeau copii, dar acesta din Ţara Galilor au o altă abordare”, a scris un client nemulţumit de-ai restaurantului pe Facebook. ”Să aduci copii la restaurant este un lucru suficient de stresant, iar ameninţarea că poţi să fii dat afară pentru că cineva se supără din cauza plânsului este face situaţia şi mai stresantă”, scrie altă persoană.
Totuşi, şefa restaurantului, care a dorit să rămână anonimă, susţine că rugămintea se află pe meniu de aproape un deceniu, fără să existe plângeri în trecut.