Tehnologia dezvoltată de Dynamic Yield, un start-up israelian, are capacitatea de a schimba meniul în funcţie de condiţii meteorologice, oră sau trafic.
Există informaţii conform cărora McDonald’s va plăti 300 de milioane de dolari pentru achiziţionarea firmei.
De asemenea, recunoaşterea plăcii de înmatriculare a vehiculelor va permite clienţilor care accesează restaurantele prin spaţiile drive-through să beneficieze de comenzile obişnuite.
Tehnologia Dynamic Yield ar permite inteligenţei artificiale să determine ce produse sunt promovate, de exemplu sugerând în mod automat îngheţată McFlurry în zilele călduroase sau spunând clienţilor care dintre articole se dovedesc deja a fi populare la acel restaurant, în ziua respectivă.
Cele mai multe puncte de desfacere ale McDonald’s din Statele Unite sunt de tipul drive-through, permiţând astfel lanţului de restaurante să implementeze noua tehnologie.
Scopul final a fost acela de a oferi o „experienţă mult mai personalizată” şi de a putea sugera elemente suplimentare bazate pe comenzile anterioare ale clienţilor, a spus directorul executiv al McDonald’s, Steve Easterbrook.
Dynamic Yield, cu sediul în Tel Aviv, a proiectat algoritmi care utilizează modelele de cumpărături şi achiziţiile anterioare pentru a sugera ce articole vor fi cumpărate în viitor şi pentru a produce sisteme de învăţare automată pentru alte firme, inclusiv Ikea, Office şi William Hill.