Strategia monarhiei britanice de a se promova

23 12. 2018, 15:00
Directorul pe Comunicare al Casei Regale pe nume Sally Osman, a fost numită Profesionistul în Comunicare al anului 2018 de revista CorpComms, la începutul acestei luni. Directoarea a furnizat detalii despre modalităţile de lucru cu familia regală, potrivit Mediafax.
 
Chiar regina Marii Britanii, Elizabeth aII-a, a dorit folosirea reţelelor de socializare online, a susţinut Sally Osman, în articolul publicat de The Telegraph.
 
Osman se află în această poziţie din 2013, declarând că regina şi-a convins rudele că reţelele de socializare sunt importante pentru a comunica mai eficient cu oamenii.
 
„Mediul digital este chiar miezul tuturor lucrurilor”, a precizat aceasta, care, înainte să ocupe această poziţie, a fost director la Sony Europa şi la reţeaua britanică BBC.
 
Osman a precizat faptul că regina susţine ideile majore ale echipei de comunicare pentru viitor în ceea ce priveşte reţelele de socializare. „Monarhia trebuie să fie văzută că îşi face treaba. Altfel oamenii vor întreba de ce avem nevoie de ea, ceea ce ne aduce la punctul de pornire al meseriei noastre, care trebuie să implice oamenii în direcţia unei monarhii moderne, dezvăluindu-i scopul, relevanţa şi valoarea”, a spus aceasta.
 
Osman a vorbit şi despre faptul că interacţiunea cu regina nu necesită atât de multă birocraţie decât s-ar putea crede: „dacă ai o idee, îi poţi trimite o notificare şi, dacă ea zice «da», poţi să îţi vezi de treabă. Te uimeşte când este vorba să îşi dea seama ce valoare are un lucru sau altul din ceea ce facem”.
 
Un rezultat al entuziasmului reginei faţă de folosirea reţelelor sociale în promovarea familiei regale este şi succesul Coroanei britanice pe reţele de socializare pe care îl are până acum, inclusiv pe Facebook, Instagram şi pe Youtube. Circa 13 milioane de utilizatori urmăresc aceste conturi oficiale.