Interacţiunea socială reprezintă un aspect extrem de important pentru stabilirea echilibrului nostru psihic şi relaţional.
Berea, o băutură obţinută exclusiv din cereale, hamei şi apă şi cu un conţinut scăzut de alcool, este una dintre cele mai populare alegeri în diferite contexte sociale, fie că vorbim de o ieşire cu prietenii sau o întâlnire de afaceri. Studiile arată că, în condiţiile unui consum moderat, berea poate contribui la exteriorizarea emoţiilor prin intermediul expresiilor feţei.
Trei cercetători germani au publicat anul acesta, în jurnalul ştiinţific Psychology Research and Behavior Management, primul studiu cu privire la impactul consumului moderat de alcool asupra exprimării faciale a emoţiilor în contextul interacţiunii sociale. Bazat pe analiza influenţei consumului moderat de alcool la nivelul emoţiilor, noutatea acestui studiu provine din corelaţia cu un grup ţintă bine definit – indivizii care consumă moderat alcool într-un context social, adică la diferite evenimente, întâlniri cu prieteni sau familie ori alte activităţi care presupun interacţiunea cu un grup de persoane.