Sony Pictures Entertainment a publicat pe platforma video online YouTube, dintr-o eroare, un film întreg în locul trailerului producţiei pe care o distribuie în America de Nord, potrivit bbc.com.
Mii de persoane au vizionat filmul, „Khali the Killer”, cu o durată de 90 de minute, până ce compania şi-a dat seama de eroare.
Sony Pictures Entertainment a eliminat filmul de pe platforma video la şase ore după ce îl încărcase, însă după ce apăruseră deja informaţii despre disponibilitatea acestuia.
CBR.com – primul site care a publicat informaţia – a calificat fapta drept „o greşeală epică”.
Sony nu a oferit, deocamdată, nicio declaraţie în acest sens.
„Khali the Killer”, de Jon Matthews, este un film cu buget mic, despre un asasin plătit din Los Angeles, care nu s-a bucurat de prea mare succes după ce a fost lansat în mai multe zone din Europa şi în câteva festivaluri.
Acesta este motivul pentru care unii cred că a fost vorba despre o campanie de marketing.
Însă aceasta nu este prima eroare de acest tip pe care o face Sony, care, în 2014, a încărcat filmul „The Amazing Spider-Man 2” pe contul său de pe YouTube Coreea de Sud.