Home » D:News » În ciuda succeselor recente, SpaceX anunţă că amână programul de turism spaţial

În ciuda succeselor recente, SpaceX anunţă că amână programul de turism spaţial

Publicat: 06.06.2018
Ai extrem de mulţi bani şi te-ai gândit să vizitezi spaţiul cosmic? În urma anunţului companiei SpaceX, turismul de acest fel va mai trebui să aştepte.

Recent, purtătorul de cuvânt al SpaceX, James Gleeson, a anunţat că planul companiei de a organiza excursii de o săptămână în jurul Lunii va fi amânat, scrie Futurism.

„SpaceX are în continuare în plan trimiterea civililor în excursii pe orbita Lunii şi există un interes în creştere”, a precizat acesta.

Anunţul original cu privire la călătoria în jurul satelitului nostru natural a venit în februarie, când Elon Musk a afirmat că doi clienţi vor călători la bordul capsulei Dragon la sfârşitul anului 2018. Cu întârzierea aceasta, călătoria nu va avea loc mai devreme de mijlocul anului 2019.

De asemenea, SpaceX va avea mai puţine lansări în acest an, ceea ce are drept cauză cererea scăzută de lansare de sateliţi. Mai rău, cererea pentru Falcon Heavy nu este atât de mare pe cât se anticipa. Falcon 9 este suficientă pentru a lansa sateliţi mari şi mici pe orbită.

SpaceX a lansat, cu succes, în orbită o încărcătură experimentală ce ar putea reprezenta viitorul internetului