Home » D:News » La început toţi au spus că sunt nişte aberaţii. Ideile trăsnite care le-au adus însă miliarde întreprinzătorilor

La început toţi au spus că sunt nişte aberaţii. Ideile trăsnite care le-au adus însă miliarde întreprinzătorilor

La început toţi au spus că sunt nişte aberaţii. Ideile trăsnite care le-au adus însă miliarde întreprinzătorilor
Publicat: 04.05.2018
În timp ce unii investitori preferă să meargă la sigur cu idei de business clasice, alţii dovedesc că pot face bani şi din piatră seacă sau din tot felul de alte mărunţişuri şi idei nebuneşti.

Mai jos este un top 15 al celor mai trăznite idei care i-au îmbogăţit pe investitori, cu toate că, iniţial, nimeni nu le dădea nicio şansă. 

   1.     Piatra-animal de companie

Sătul să îşi tot audă prietenii plângându-se de animalele lor de companie, un tip pe nume Dahl a găsit cel mai uşor de întreţinut pet: o piatră. În 1975, el a pus bazele unui business cu animale de companie, care vindea, efectiv, pietre. Şi nu i-a mers rău, deoarece a strâns o avere de 15 milioane de dolari.

   2.     Clipul narativ

“Clipul narativ” este o camera minusculă care poate fi prinsă în faţa cămăşii. Camera realizează două fotografii pe minut, şi îi ajută pe utilizatori să îşi înregistreze întâmplările de zi cu zi. Costă aproape 280 de dolari şi este fabricată în Suedia. 

   3.    Pagina de pornire în valoare de milioane 

Panourile publicitare percep costuri mari pe metru pătrat. Un student inteligent a decis să facă acelaşi lucru, folosindu-se însă de un site web şi de un monitor de calculator. Acesta a creat o pagină web şi a decis să vândă reclame de 10 pixeli. Interesant este că un monitor de calculator standard are 1024 de pixeli. Cu toate că studentul a pretins sume destul de mari pentru a oferi spaţiu publicitar, surprinzător, marile companii au fost încântate. Astfel, studentul a făcut mai mult de un milion de dolari cu o singură pagină de pornire.

   4.      Cerneală sfinţită 

Într-o dimineaţă, unui preot pe nume Bernard McCoy i-a venit o idee de afaceri care i-a adus vânzări de milioane de dolari. Rămas fără cerneală în imprimantă, acesta s-a gândit să îşi umple cartuşele cu pudră neagră pe care ulterior a folosit-o pentru a-şi porni propriul business. Ajutat de opt călugări ai abaţiei din care făcea parte, situată în Monroe, părintele Bernard şi-a crescut businessul de la 2000 la 2,5 milioane de dolari. 

   5.      Garajul cu comori

Craig Newmark a avut ideea de a deschide un business online cu fel de fel de lucruri vândute din propriul garaj. A construit astfel site-ul Craigslist, cu design simplu şi un font standard. Chiar dacă mulţi au criticat designe-ul site-ului, fondatorul său nu doreşte să schimbe nimic, mai ales că site-ul are încă succes.

   6.      Compatibilităţi pozitive

Printre multitudinea de site-uri de întâlniri existente în online, cuiva i-a venit ideea  de a deschide un astfel de site pentru persoanele diagnosticate cu HIV pozitiv. De la lansare, PositivesDating.com a strâns peste 50.000 de membri.  

   7.      Osul norocos

Ken Ahroni a decis să deschidă un business cu bucăţi de os pe care oamenii le pot folosi pentru a-şi pune dorinţe şi pentru a atrage norocul. Cu toate că mulţi au considerat ideea sa ca fiind una inutilă, curând, el a început să vândă oase din plastic cu 3 dolari. În cele din urmă, a ajuns să aibă cereri de până la 30.000 de bucăţi pe zi. 

CITEŞTE CONTINUAREA ÎN BUSINESS MAGAZIN

 

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase