Un brand cunoscut din Marea Britanie a dat în judecată cunoscutul brand Versace din Italia, sub acuzaţia de copiere a logo-ului său simbolic, informează publicaţia „Daily Mail”. Fiecare casa de modă are un logo simbolic prin care recunoaştem marca.
Simbolul folosit pentru logo-ul Versace este inspirat din mitologia greacă, mai exact el reprezintă un şarpe care este încolăcit pe capul unei Meduze, o figură importantă în mitologia greacă, de care se spunea ca a transformat toate persoanele care o vedeau în piatră, informează
Rador.
Logo-ul respectiv a fost inventat în anul 1978 de Gianni Versace. Pentru colecţia Versus Versace, brandul italian a fost folosit însă un nou logo simbolic, un cap de leu care are în gură un inel. Fondatorul companiei No Fixed Abode (NFA), Emma Mann, susţine că pentru colecţia de îmbrăcăminte Versus Versace, Casa de modă Versace a utilizat simbolul oficial NFA knocker, capul unui leu care are un inel în gură. Mann a adresat un apel, prin care a chemat Versace să recunoască vinovăţia şi să înceteze să mai vândă produsele cu brandul lor. Mann a mai remarcat că a sesizat asemănări între grafica Versus Versace şi logo-ul său încă din anul 2016 şi de atunci a numărat că au fost lansate în total peste 200 de modele ale producătorului italian.
«Nu este un caz singular. Aşa ceva se întâmplă zilnic. Ar fi cazul să se ia măsuri, pentru a apăra drepturile de autor ale artiştilor din întreaga lume», a declarat reprezentantul firmei londoneze. Versace nu a comentat deocamdată situaţia.