Conform Gustarte, reacţia publică a fost tocmai pe dos. PepsiCo a primit o mulţime de comentarii negative la adresa inovaţiei cu care vor să vină pe piaţă. Twitterul a luat foc imediat ce anunţul privint Doritos Lady a fost făcut. Nota generală a fost că femeile nu au nevoie de nimic special, iar intenţia celor de la PepsiCo este misogină. Răspunsul companiei nu a întârziat să apară: ”Deja avem Doritos pentru femei—se cheamă Doritos şi este iubit de milioane de oameni”
Indra Noony a mai fost implicată şi în trecut în diverse controverse legate de viziunea ei asupra femeilor. În august 2017 a refuzat să îşi dea demisia din calitatea de consilier pe probleme a lui Donald Trump deşi sunt cunoscute viziunile sale cu privire la femei. O lună mai târziu, într-un interviu acordat revistei Fortune Noony spunea că femeile nu sunt la fel ca bărbaţii la locul de muncă pentru că ”au mai multe priorităţi pentru care îşi bat capul. Femeile se nasc cu o genă în plus care le fac să se îngrijoreze pentru familie, soţi, cină, micul dejun de ieri, părinţii care îmbătrânesc.”