Cartea jurnalistului Michael Wolff despre preşedintele Donald Trump va fi adaptată pentru televiziune
Drepturile asupra cărţii lui Michael Wolff – care a scris, printre altele, că Donald Trump ar fi fost „tulburat” de victoria electorală, că nu i-a plăcut ceremonia de învestitură în funcţia de preşedinte al SUA şi că se temea în Casa Albă – au fost achiziţionate de compania Endeavor Content, potrivit Hollywood Reporter şi Variety.
Potrivit celor două publicaţii, producător al adaptării TV va fi chiar Michael Wolff, scrie Mediafax.
Cartea „Foc şi Furie: În interiorul Casei Albe conduse de Donald Trump” este o compilaţie de mărturisiri ale unor apropiaţi ai preşedintelui american privind cele 18 luni de campanie electorală şi perioada scursă de la alegerea acestuia ca şef de stat. Wollf scrie că anturajul preşedintelui se îndoieşte de capacităţile de a guverna ale lui Trump, descris în acest volum ca un incompetent, un şef de stat care nu citeşte aproape nimic şi îşi petrece serile uitându-se la televizor şi telefonându-le prietenilor să se plângă.
Autorul mai vorbeşte despre presupusele ambiţii prezidenţiale secrete ale Ivankăi Trump şi oferă date despre aprecierea pe care Donald Trump o are pentru magnatul Rupert Murdoch, deşi admiraţia nu pare a fi reciprocă.
După ce au încercat în van să interzică apariţia cărţii, avocaţii lui Donald Trump au spus despre „Foc şi Furie: În interiorul Casei Albe conduse de Donald Trump” („Fire and Fury: Inside the Trump White House) că este o lucrare plină de „afirmaţii false”, un „gunoi de ficţiune tabloidă”.
De asemenea, unii membri ai echipei prezidenţiale s-au grăbit să demonstreze „geniul” preşedintelui american.
Totodată, s-a încercat discreditarea lui Michael Wolff, echipa preşedintelui oferind asigurări că acesta nu l-a intervievat niciodată pe Trump la Casa Albă.
Avocaţii au precizat că analizează posibilitatea lansării de acţiuni judiciare pentru calomnie.
De la lansarea în SUA, pe 5 ianuarie, cartea se află pe primul loc în topul vânzărilor pe platforma online Amazon. Încă din prima săptămână, volumul a ajuns la un milion de exemplare vândute.